emmaahallin

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Emma Hallin - 30 oktober 2014 11:55

Fick ett samtal idag med positiva besked.
Jag skrev in mig på vikariebanken för nån månad sedan. Idag ringde dem och var väldigt intresserade av att träffa mig.
Så nu ska jag bara skicka efter ett utdrag från belastningsregistret sen skulle jag återkomma till dem.

Okej att de "bara" är ett vikariejobb men de är ju bättre än ingenting och man får pengar. Så känner jag. Sen har jag ju jobbat eller ah praktiserat med barn på olika förskolor i hela mitt liv och jag trivs med de.

Känns skönt att efter alla tråkiga besked med Benjamin så kommer de ärligen ett positivt!
Jag som gått igenom så sjukt mycket äntligen kan få rätsida på mitt liv. Passar ju bra att jag hinner skola in Benjamin på dagis med innan jag hinner få utdraget :)

Sen kan jag bara ge fingret åt alla som inte trott på mig att jag kan få jobb. Åt alla som trott att jag skulle leva på bidrag hela mitt liv.
Jag har haft de tufft men nu börjar de vända åt mitt håll.

Håll tummarna för mig! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards