emmaahallin

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Emma Hallin - 25 oktober 2014 08:15

Denna veckan har de bara vart regn, regn och åter regn.

I onsdags var vi och hälsade på dagis. Det gick super bra. Tror inte de kommer vara några som helst problem för Benjamin. Tråkiga lokaler dock men förhoppningvis ska de bli nya till våren.
Berättade om Benjamins peva, domnar ju hört talas om de men aldrig haft något barn som haft de. Så en av pedagogerna kom med ett jätte bra förslag att dom ska börja med gymnastikövningar. Det är ju jätte bra för hela gruppen och Benjamin slipper känna sig "speciell".
Så en vecka hemma till för min prins sen så startar inskolningen!

På måndag så ska vi till Göteborg (igen). Tredje gången denna månaden *suck*.
Denna gången ska vi träffa en annan läkare. Varför vet jag inte. Men spekulerar i om de kan vara för att Benjamin går på tå och den läkaren kanske är mer insatt på barn som går på tå?
Jaja, de återstå att se på måndag. Skenorna funkar bättre än någonsin vilket är otroligt skönt :)


Det har hänt en konstig sak denna veckan med som jag helst inte vill skriva öppet om.
En sak som gjort mig förvirrad. Men vem vet. De är ju nya tider nu. Kanske funkar de bättre nu.
Det återstår helt enkelt att se vad tiden utvisar.

Ikväll ska Benji till sin mormor medans jag ska hem till min bästa vän, sedan blir de utgång för en gång skull :)
Är faktiskt nervös! Men de är nog för att jag inprincip aldrig går ut och roar mig, jag håller mig helst hemma i min trygga Borg ;) hahah!

Nä nu ska jag å Benji käka frulle innan vi går ut en sväng i detta skit väder :)

Ha en bra dag allihop!

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards