emmaahallin

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Emma Hallin - 10 oktober 2014 11:58

Nej jag vill inte! Orden ekar i mitt huvud. Jag får inte ramla ner nu. Jag som var så glad igår, idag är en värdelös dag. Har dock känt på mig ett par dagar att en svacka är påväg men jag har försökt att inte hamna där. Men det är just dit jag är påväg. Måste resa mig upp, längtar till tisdag. Konstigt nog längtar jag till min pykologtid! Va inte där denna veckan och de märks ju att missa en gång gör mycket.
Får försöka hålla mig uppe tills på tisdag.
Jag hatar när svackan kommer, oftast brukar den iofs bara komma pang-bang-bom-BOOOM! Men denna gången smög sig den på. Den rackarn!

Kom på varför, eller ah en anledning till den är att när jag planerat saker tex med en vän och den då ställer in i sista minuten då är hela min dag förstörd. Vilket jag kom på, hände imorse. Nu vet jag varför dagen blev förstörd.
Ni kanske tycker att jag är barnslig, låta en sån skitsak sabba en hel dag? Ja men de är så jag fungerar och har alltid gjort. Vilket mina vänner vet och därför utsätter dom oftast mig inte för det.

Av Emma Hallin - 10 oktober 2014 07:55

Hoppas verkligen att regnet håller sig undan någorlunda idag.
För idag ska vi springa runt halva stan för att hämta olika papper, samt skriva in mig på af.
Ibland blir ju inte livet som planerat. Hade tänkt att vara hemma med Benjamin till nästa år men kände rent spontant att jag måste komma ut i de sociala livet. Jag blir ju galen av alla dessa väggar, sen är jag trött på att leva på minimum och hoppas att man klarar månadens räkningar så därför vill jag ut i arbetslivet.
Testa kan man ju göra iallafall! Passar inte de mig så kan jag ju börja plugga men jag tror nästan att arbetslivet är de bästa för mig just nu.

Jag känner att jag måste komma någonstans i livet. Det känns som att jag står och stampar på samma steg hela tiden.
Varit hemma 3 år nu och de börjar tära på en.. Skulle blivit sjukskriven i samband med att jag började min terapi men eftersom jag känner att jag inte mår dåligt så är ju inte det någon ide :)
Sen behöver Benjamin de sociala som finns på dagis. Träffa andra barn.

Så håll alla tummar att regnet håller sig borta idag! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards