emmaahallin

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Emma Hallin - 4 oktober 2014 07:45

Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott, här har de varit lite si och så inatt. Benjamin har sovit jätte oroligt. Vet inte om de var för mycket för honom att ta in igår eftersom de var längesen vi var på sjukhuset.

Idag blir en lång dag, ska storstäda här hemma plus att vi ska tvätta, baka både sockerkaka och tårta för imorn vankas de kalas.
Tur att jag har min syster som hjälper mig med allt. Vet inte hur jag skulle klara allt själv.
Trodde inte det var såhär mycket att göra till ett kalas. Nu förstår jag varför manma alltid drog sig för att ha kalas för mig och min syster.


Ska bli spännande att se vad Benjamin får i present utav alla imorgon.
Igår fick han alla Mora träsk filmer utav sin morfar. Tycker jag var snällt eftersom Benjamin älskar Mora träsk :)

Nä nu måste jag dricka mitt kaffe och sätta fart här hemma.
Ha en bra dag allihopa! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards