emmaahallin

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Emma Hallin - 27 oktober 2014 15:54

Det gör ont i mitt hjärta. Jag har alltid haft de i mitt bakhuvud att de kanske kommer att behövas men jag trodde vi skulle få slippa.
Vad pratar jag om?
Ja Benjamins hälsenor.
Han har alltid svarat bra på behandlingen och därför har läkarna vart osäkra på om hälsenorna vart för korta eller inte.
Nu visar de sig att på höger fot så är hälsenan för kort.
Så nu ska vi få en mer utvriden skena till den foten sen dagen innan julafton så ska foten röntgas.
Sen blir de antagligen en hälsensoperation innan sommaren.
Hälsenan kommer då att förlängas.
Jag försöker tänka positivt men att ens ettåring ska behöva genomgå en operation gör så fruktansvärt ont!
En ettåring ska inte ligga på ett operationsbord, ha gips. Livet är orättvist.
Nu tänker ni, de kunde vart värre: ja de hade de kunnat å jag är lycklig att han "bara" har fel på fötterna. Men de gör ont att se sitt barn behöva genomgå något sådant.

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards