emmaahallin

Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Emma Hallin - 18 oktober 2014 07:38

Tänk att älska en person du vet att du inte passar ihop med.
Så har jag de och har haft en lång tid. De gör så fruktansvärt ont att älska en person, veta innerst inne att du hade kunnat spendera hela ditt liv med den personen men ni passar inte ihop.
Ni är väldigt lika samtidigt som ni är fruktansvärt olika. Ni har olika åsikter och meningar om livet vilket gör att ni krockar. Ni har svårt att kommunicera.
Den känslan är oerhört jobbig att ha.

Idag ska jag bannemig städa här hemma dock är de väldigt svårt då Benjamin kryper efter och skriker, gapar, klättrar på benen, river ut alla saker igen.
Funderar på att möblera om i Benjis rum så jag får plats där inne med. Tills dom tätat min balkongdörr samt tapetserat om. För shit vad de drar kallt här inne!
Men vet inte hur jag ska möblera på bästa sätt där inne.
Sen leker han ju knappt där inne om inte jag är med så då kan min säng ändå stå där inne ett tag iallafall.
Kommer ju ändå behöva ställa in den när dom ska tapetsera här :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards