emmaahallin

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Emma Hallin - 22 oktober 2014 07:33

Jag går spänner mig hela dagarna, hjärtat i halsgropen. Shit va jobbigt att ha barn!
Benjamin klättrar inprincip på allt! Man ser bara hur olyckan i vitögat. Hur olyckan kommer att ske men den gör de inte!
Jag kan inte lämna honom för en sekund. Igår klättrade han upp i min säng (via sin säng antar jag) så hör jag bara att han ropar på mig då håller han i sig i fönsterbrädan för att inte ramla ur sängen. Hjärtat i halsgropen...
Sen gick vi och la oss för att vila senare på eftermiddagen. Antog att han sov så gick och skulle hämta en sak när jag hör ett duns. Då jag han ramlat ur sängen...
Men de gick bra som tur var.
Har börjat få spänningshuvudvärk oxå för att jag aldrig kan slappna av.


Jag och min heffaklump <3
Idag vaknade nog Benji på fel sida. Han är jätte grinig och gnällig. Hoppas bara det går över för idag ska vi besöka dagis :)
Spännande och se hans reaktion när de är många barn :)
Sen blir de hem och städa, imorn ska vi tvätta.

Ha en bra dag allihopa! :)

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards