emmaahallin

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Emma Hallin - 2 maj 2010 22:21

Godkväll mina läsare :)

Hoppas jag har några kvar, nä men har försökt komma in för å blogga men de har inte gått att komma in. Lite jobbigt. Jag har inte gjort så mycket har tittat på tv och suttit här för de mesta, så nu börjar jag bli ganska trött. De är ju skola imorn de ska bli skoj hoppas jag ;) hahah! Inte så långt kvar nu till sommarlovet och de ska bli skit skönt! I sommar ska jag väll inte göra så mycket fick ju inget sommarjobb tyvärr :/ Så de blir väll å slappa ska ju opereras i Juni/Juli någon gång. Så får vi väll se om vi åker iväg med familjen eller inte.

Nä nu somnar jag snart framför datorn så nu ska jag ta en sista cigg sen borsta tänderna och sen ringa min älskade pojkvän och seeeeeeeeen lägga mej och kanske läsa ut min bok :) Cell c2 heter den och är skriven av Krystian Kawalec. Jätte bra bok de är en självbiografisk bok. Har nog skrivit om den innan men den är skit bra LÄS DEN! :D

Godnatt allihopa!

 

over and out // emmaa

Av Emma Hallin - 2 maj 2010 12:22

De va en riktig rolig kväll igår. Denna helgen har varit lyckad. De brukar inte vara så lyckat när jag festar men de va inget bråk eller nåntng denna helgen de tycker jag är skönt! :)

De började med att vi förfestade hemma hos min morbror. De va jätte trevligt! Sen vid halv 12 ungefär så åkte vi ner till Lilla bränneriet, tog en cider där sen stängde det. För de stängde kl 1 lite surt men vi drog vidare til Torget heter de. Där blev jag bjuden på en cider av en kompis. Så satt vi där tills de stängde typ. De va jätte trevligt! Men de va mindre kul att jag missade bussen hem och fick gå hem. Men hem kom jag ju iaf ;) hahah! Så mådde jag inte så bra heller när jag kom hem så jag spydde.. Hahah!

Nästa helg ska jag bara ta de lugnt eller jag ska ju på dop men de är ändå lugnt :) Inge supande iaf! Fy fan de blev för mycket av de denna helgen, hahah!

Nej nu ska jag bara ta de lugnt och vänta på att vi ska äta. Vi ska äta tacos! mmh jag älskar tacos! :)

Ha en underbar dag :)

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards