emmaahallin

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Emma Hallin - 20 maj 2010 22:40

Hahah hade fått en kommentar nu när jag kom in, de minns ju vissa som inte tyckte om min åsikt så skrev en såhär: Du är bara avendsjuk på dom , de lyser igenom på en osäker liten tönt som dig :) hahah mitt svar till den personen är: absolut inte. Mitt liv är bra som de är skulle jag haft barn skulle de inte vart lika bra. Jag älskar barn de kan jag inte säga ngt om men jag ska va ärlig jag skulle aldrig pallat med en unge. Jag vill ta hand om mej själv först och främst. Har nog med problem å lösa. Tänk då om jag skulle haft en unge, hur skulle de sett ut? Jag vill leva mitt liv innan jag ska ta hand om ett annat liv. Jag är 18 år och har absolut inte levt klart mitt liv än. Jag vill åka utomlands och se mej omkring i världen de skulle ju absolut inte gå om jag hade en unge? Då måste man ju ta hand om den.. Jag kan ju inte lasta av allt jobb på någon annan. Det är ju isf mitt ansvar att ta hand om ungen och drf kan jag ju inte åka bort när jag vill jag kan inte gå ut när jag vill. Man blir ju låst till en unge i fan 18 år och då är jag 36. Ska jag leva mitt liv när jag är 36 då? hahah nej skulle inte tro de. Tycker de är mycket bättre att leva klart sitt liv innan man skaffar barn, det är min personliga åsikt! Ska ni inte börja hacka på mej för de oxå? Kan bara säga de till alla som läser att jag tar inte åt mej av er som inte gillar mina åsikter. Gillar ni dom inte så dra då vem fan har sakt att ni behöver läsa min blogg? hahah jag skrattar bara åt er när ni blir sura för att jag tycker som jag gör.. hahah !

Nog om detta.

Jag har haft såna humörsvängningar idag vette fan va de beror på. Va super duper glad när jag kom till Kim sen blev jag sur sen glad sen lessen sen sur och nu är jag glad igen. Kan bero på att man blir falskt anklagad oxå.

Det har ingenting att göra med barn eller någonting. Vill inte ta de här på bloggen då de är många nyfikna boråsare som läser den. Skriver jag vad de är så är de den roligaste nyheten här i borås och då kommer alla gå runt och snacka om den.

Jag har precis duschat och snackat med Jimmy, han ska ta med min mattebok hem imorn orkar inte skolan. Så ska jag träffa han en stund imorn och tjöta lite :)

Det är även många som tror att min åsikt om att skaffa barn när man är ung är riktad till dom och jag vill bara säga att de är de absolut inte jag tycker de är super kul bara ni klarar av att ta hand om barnet vilket jag tror. Men de är bara de att jag tycker att man ska leva sitt liv först och jag tycker att de har blivit en trend men jag kanske har fel va vet jag? Aja jag orkar inte snacka mer om de idag. Nu ska jag faktiskt va social med min familj sen ska jag sova. Ska städa mitt rum imorn de ser katastrof ut!

Det blev ett längre inlägg än vad jag hade tänkt mej men de blir så ibland :) Hoppas att du fick svar på din kommentar :)

Godnatt allihopa.

 

over and out// emmaa

Av Emma Hallin - 20 maj 2010 16:04

Kul! Jag åkte ju ner till Kim. Är här just nu de är verkligen super kul! Eller inte.. Först la han sig i sängen när jag kom sen gick vi ut med hunden och sen köpte vi pizza eller ah han gjorde jag köpte en glass. När han ätit klart så går han in och lägger sig. Han umgås ju för fan inte. Nu sitter idioten och kollar på hockey, varför skulle jag komma hit när han inte umgås med mej? Jag blir så arg! 

Det åskar oxå! Jag hatar åska men orkar inte bry mej! Nu brinner de någonstans för nu åkte brandkåren. Kul! åååååååh !


over and out // emmaa

Av Emma Hallin - 20 maj 2010 13:14

Jag hatar att bo i Borås om jag ska va ärlig. Alla känner alla. Eller ah känner man inte en person så känner den mej och den vet verkligen allt om en. Helt sjukt. Har man en åsikt om något och säger den till någon så sprider de sig vidare men då är åsikten 10 ggr värre än vad den va från början. Så jävla mycke skitsnack. Man kan inte ligga med vem som helst heller för då får man horstämpel. Hallå de är la upp till var och en vem man ligger med? När jag hamna på sjukhus för alkoholförgiftning så när jag koom hem så kom folk och fårga om de va kul och bli magpumpad jag stod där som ett jävla frågetecken jag hade ju inte magpumpats. Allt är alltid 10 ggr värre än vad de egentligen är. När jag blev tsm med Kim så kom folk fram och fråga varför jag va tsm med honom jo för att jag är kär. Då säger dom till mej han kan du ju inte va tsm med han slår ju dej jag bah wtf? Hade han slgit mej hade la fan inte jag stannat kvar eller? Tror folk att man är så korkad eller va fan är de frågan om? Man får inte ha en åsikt i huvudtaget för antingen så hackar dom på en för att de är "fel" åsikt eller så tror dom att de handlar om dom.. Ibland undrar jag varför inte morsan flyttade härifrån när hon hade fått mej och min syster. Till en större stad där inte alla känner alla. Visst de finns skitsnack överallt. Men jag då inte tänka mej att de är så jävla mycke i en storstad, eller? När jag har gått klart skolan så ska jag fan i mej flytta härifrån! Mina barn ska då inte behöva växa upp i denna skitstan. Jag vet oxå att Kim inte heller vill bo här men han vill ju flytta utomlands men först och främst kommer vi nog flytta från denna hålan iaf. Sen får vi la se vad som händer.

Va bara tvungen att skriva av mej. Nu ska jag sätta mej i solen och steka!

 

over and out // emmaa

Av Emma Hallin - 20 maj 2010 12:04

Idag när jag vaknade så kände jag med en gång att nä jag orkar inte skolan. Jag atannar hemma och sover. Vilket jag gjorde med. Jag ringde å sa att jag inte mådde bra och då sa Bo att jag antagligen får stanna hemma nästa vecka för de ser inte ut som att jag får någon praktikplats. SKÖNT! :D Mamma blev såklart skit sur när hon gick upp och såg mej ligga i sängen men jag brydde mej inte.

Jag vill även säga till alla läsare att när jag skriver om den här trenden som verkar ha kommit om att skaffa barn. Så riktar jag mej inte till  en person utan jag riktar mej till allmänheten. Kolla runt er en gång och se hur många ungdomar som skaffar barn. Men de verkade inte va så bra att jag skrev min åsikt om de. För vissa tog åt sig så jag får väll skriva om något annat...

Ja idag händer de väll inte mycket. Jag ska nog vara med min älskade pojkvän :) <3 Kanske ska sola lite? De är ju sol ute :D

Nä nu ska jag sätta mej i solen och ta en cigg iaf :)

 

over and out// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards