emmaahallin

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Emma Hallin - 24 maj 2010 13:06

När jag vaknade ringde Bo mej.

Han frågade mej om jag ville göra en priv ansökan.

Självklart vill jag de.

OM jag inte klarar matten.

Men vi får ju hoppas på att jag klarar matten :)

 

Sen när mamma gick in på min blogg imorse så va den helt vit.

Så jag va tvungen att fixa med den nu oxå.

Men nu ska den vara fixad:)

 

Sitter och kollar lite på facebook.

Händer väll inget annat.

Jo jag ska träffa Jimmy sen när han slutar.

Hämta min mattebok och tjöta lite.

 

Fick brev idag och jag hörde inte fel när jag ringde och frågade när min operationstid va.

De va den 8/6.

Klockan 8.00 ska vi infinna oss där.

Jag åker hem samma dag som operationen.

De är skönt :)

Måste säga de till Bo med att jag kanske inte kan vara med på skolavslutningem.

Men jag hoppas jag kan de eftersom jag trivs så med min klass och mina lärare :)

Jag är stolt över mej själv som har kämpat och fixat mina betyg!

 

Nej nu ska kolla vidare.

Ha de bra :)

 

over and out // emmaa

Av Emma Hallin - 24 maj 2010 01:26

Jag kan än idag inte förstå att du inte du finns här ner på jorden.

Du ska ju vara här med din familj och dina vänner.

Du hade ett helt liv framför dej.

Du hann inte ens fylla 17 år.

Du kommer heller aldrig att bli äldre än 16.

Jag tycker att de är hemskt.

Jag har fortfarande¨så många frågor i huvudet som jag aldrig kommer få svar på.

Vad tänkte han på?

Har idioten inget samvete?

Så många vänner som saknar dej Malin.

Du skulle inte bli en ängel redan.

Jag kommer aldrig glömma den dagen då mamma berättade att dom hade hittat dej död i sparsör.

Dom hade inte identifierat dej ännu men alla va säkra på att de va dej dom hade hittat.

Du hade vart borta sen fredags natten och dom hittade dej död på söndagen.

Jag hatar ordet död.

För inom mej så lever du.

Jag har inte raderat ditt nr.

Kommer aldrig göra de.

Jag trodde inte på mamma när hon sa att de va dej dom hade hittat.

Jag grät floder och Kim fick trösta mej.

Mamma grät oxå.

Men pallade inte att prata med henne.

Jag kunde inte sova på flera nätter.

Jag vill inte tro på att du är död.

Varför dör de människor som man håller mest kär?

Varför just du?

Du spred glädje runt dej.

De ända jag vill är att du ska komma tillbaka leva livet med oss.

Men jag vet att du aldrig kommer tillbaka.

Så jag och många fler lever livet åt dej.

Jag saknar och älskar dej så Malin Y

 

Av Emma Hallin - 24 maj 2010 00:37

Jag har fixat lite med bloggen.

Är inte helt nöjd men de får funka.

Ni får säga vad ni tycker och vad ni tycker att jag ska ändra om det är något ni stör er på.

För de är ju ni läsare som läser bloggen inte jag, jag skriver ju bara.

Så snälla kom med synpunkter :)

 

Har inte gjort så mycket sen sist jag skrev.

Jag va ute och träffade Mathias och Daniel.

Det va trevligt :)

Sen satt jag vid datorn en stund tills det började åska.

Sen kollade jag på någon dokumentär om någon som hade en affär på hjul.

Ja dom bodde så långt ifrån affärer så han kom med en affär till dom.

Sen kollade jag på Wallander.

Har sätt alla men tycler dom är sjukt bra.

Sen har jag bara fixat med bloggen :)

Pratat med älskling i telefon med såklart :)

 

Nu ska jag kolla vidare innan jag går och lägger mej :)

Ha en skön kväll allihopa!

 

Over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards