emmaahallin

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Emma Hallin - 16 maj 2010 12:31

Vaknade precis hemma hos Kim. Han ligger fortfarande och sover. Jag mår som jag förtjänar idag iaf.. hahah! Det va väldigt trevligt igår, jag och Kim åkte upp till min moster och drack men jag va inte så social för jag deckade -.- . hahah! Hoppas dom inte tog kort på de och lägger ut på fb då skäms jag hjäl! Men de va kul igår även om jag deckade :P hahah

Idag ska jag träffa Nattiz en stund för hon åker hem idag. Bajs :(  Kommer sakna henne ju! Jaja vi får väll se vad som händer. Jag ska be mamma efter pengar till godis eller nått är så sugen på de! Men kommer inte få pengar jag har inga cigg heller och de är 2 veckor kvar tills studiebidraget kommer fattar inte hur jag ska klara mej :S

Aja jag slänger kanske in bilderna från igår lite senare beror på när min moster vaknar eller när min morbror vaknar :P hehe

Ha en bra dag alla läsare :)


over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards