emmaahallin

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Emma Hallin - 23 maj 2010 17:44

Denna underbara Lördag spenderades ju tillsammans med Kim och de blev mysigare än vad jag hade hoppats på. Han har blivit über gullig mot mej :) Vi gjorde även min syster sällskap medans mor och hennes pojke va ute :) Så slapp min syster va ensam. Vilket oxå va trevligt. Vaknade dock kl 3 idag. Lite sent men de va så skönt å sova! Hahah. Skulle egentligen ner till Jimmy idag och hämta min mattebok men eftersom han åkte till sin far i fredags så är han hemma inatt sa han. Så jag får väll hämta den imorn :) Plugga stenhårt denna veckan så jag klarar provet eftersom betygen sätts nästa vecka. Hoppas jag klarar det. Snart kommer Bighead och Daniel upp på en cigg, mysigt att tjata lite med dom.

Nej nu ska jag ut och röka och sen ta på mej lite kläder och gå ut :)

Ha de bra.

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards