emmaahallin

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Emma Hallin - 29 maj 2010 13:35

Har ni hört om den nya attraktionen som dom ska bygga på liseberg?

Atmosfearheter den.

Lisebergstornet ska inte finnas kvar utan de ska bli den högsta fritt fall i europa.

Jag tycker de är både bra och dåligt.

Jag tycker om lisebergstornet.

Där kan man softa och titta på utsikten utan att de går för snabbt.

Dom som vill se utskten utan att åka fritt fall och sånt kommer ju inte kunna göra de.

Jag tycker att dom borde ha kvar lisebergstornet och bygga den nya Atmosfear någon annanstans så man kan välja vilken man vill åka.

Men jag tycker ändå det är coolt fter vad jag har läst på liseberg.se.

Länken hittar ni här:

 http://liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/Attraktioner/AtmosFear/


Ja mamma ringde tele 2 igår och skulle uppdatera vårat internet.

Men de visade sig att hela skiten hade gått sönder så jag har inget internet!!!

Sitter just nu på mammas dator.

Vi ska strax kolla på Emil och griseknoa den skulle komma nu 14:50.

Jag har pluggat matte som en tok dom senaste dagarna.

Tror faktiskt jag kommer klara matte betyget :)

Det är bara att tagga !

Jag går bara i skolan denna veckan sen är jag ledig :)

SOMMARLOV!

De är efterlängtat!

Dom andra har praktik den sista veckan men jag har ingen praktikplats + att jag ska opereras.

Men campen skulle köra mej till skolavslutningen om jag ville de.

Det tycker jag va snällt :)

Hoppas bara jag inte har alltför ont :/

Vill säga hejdå till mina lärare som verkligen har kämpat och hjäpt mej så mycket som dom har gjort.

Vill ju även säga hejdå till min underbara klass!


Imorn ska vi på kalas de är många i familjen som har fyllt år som vi ska fira.

Min morbror, moster, mormor och mina 2 kusiner :)

Så är de ju även morsdag imorn.

Så de kommer bli super duper mysigt!


Idag vet jag inte vad som händer.

Kim vill ut men jag vet inte.

Har lovat Felicia att vara hemma och äta ost bricka med henne.

Så vi får väll se :)


Försöker skriva så mycket som möjligt nu eftersom jag inte vet när jag har tillgång till datorn nästa gång ;) hehe.


10 dagar kvar tills operation! :O

Räknar ner vettu ;) hahah.

Blir bara mer nervös.

Menmen :))))


Nu ska jag kolla på tv med min kära mor!


over and out// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards