emmaahallin

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Emma Hallin - 30 maj 2010 12:58

Hej!

Jag vaknade för en timme sen.

Har käkat frukost och ska börja fixa i ordning mej inför kalaset.

Igår natt kom Kim och sov hos mej :)

Men han va ju full så de va la inget kul ändå.

Fick ta hand om min fyllekaja ;)

hahah!

Nu ligger han och sover ska snart in och väcka honom.

Ja de händer väll inte så mycket mer än kalas idag.

Jo jag ska plugga matte som en tok ska ha prov imorn!

Nervös.

Har ont i magen efetr ostbrickan igår med :(

INTE BRA!

Ska aldrig mer äta ostbricka!

Ha en super bra dag allihopa!

 

over and out// emmaa

Av Emma Hallin - 30 maj 2010 00:31

Som sakt har haft myskväll med min syster.

Det har varit mysigt men även tråkigt.

När alla mina vänner är ute och festar.

Jag vill oxå va med!

Men kan ju inte lämna Felicia när jag lovat :/

Fan nästa helg är de sista helgen jag kan gå på jätte länge.

Så nästa helg ska jag festa!

Så är de bara.

Kommer ju bara sitta hemma dom andra helgerna bara för att jag inte kan gå.

Jag och Kim ska antagligen på bio med.

Kommisarie späck :)

Den verkar rolig!

Imorn är de som sakt kalas.

Kim ska inte med.

Så tråkigt han säger att han ska till sin farmor vet inte om jag tror på de eftersom han super.

Käkade ju ostbricka innan.

De va inte bra kan jag lova!

De va gott och så men fan va ont i magen jag fick :(

måste sticka.


over and out//emmmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards