emmaahallin

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Emma Hallin - 3 maj 2010 21:44

Hellu :) Har inte kunnat skriva idag för jag har varit och fikat med Millah pillah päron pung idag (: De va mysigt ! Fick ju träffa Thea-buuuuus med :) Vad stor hon har blivit! Nu är jag hos min älskade pojkvän, jag skulle skriva ut foton till min mor och min mormor. Men så blev de icke för patronerna var slut så får se va såna kostar så får la man köpa de då... Va trött jag blir! Har lovat mormor de här jätte länge och nu när jag ändå får tummen ur röven så finns de inga jävla patroner -.- Får även säga grattis till min morbror som fyller 21 år idag! GRATTIS JONAS! :D Han håller på att laddar upp bilderna fårn i lördags så ska jag sno dom så slänger jag nog in dom här idag eller imorn beror på när filmen är klar som vi ska kolla på :) Ha en bra kväll allihopa!


over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards