emmaahallin

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Emma Hallin - 13 maj 2010 22:13

Dålig uppdatering jag vet. Jag ber om ursäkt för detta. Men de har varit fullt upp med skolan och vännerna nu. Men nu har jag ingenting att göra så då tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg :) Alison skrev till mej på fb idag och undrade vfr inte jag bloggade. Men jag känner inte för att blogga heller för de är nästan ingen som läser..

Jag har varit mycket med Millah den sista tiden och Thea förstås :) De va ju dop för Thea i lördags så nu är hon döpt till Thea Malin Emilia :) Så gulligt. Undrar just om  min kusin Nova ska döpas.. Isf blir de en Nova Eleonora :) Ibland känner jga oxå för att skaffa en liten men de jag evt själv att jag skulle inte haft den orken till att ta hand om ett barn men de ser ju så mysigt ut.. Mamma blir väll galen oxå.. Men händer de så händer de ;) Men de är inget jag planerar!

Själv är jag emot abort och har varit de sen jag fick reda på va de va. För mej är de som att döda ett barn, eller ah något som ska bli ett barn men för mej är de ett barn redan när de inte är utvecklat eller vad man säger. Jag skulle aldrig i mitt liv kunna göra abort..

Det är väll bra att de finns oxå för dom som blir gravida och vet själva med sig att dom inte kan ta hand om ett barn eller dricker/knarkar.. Så de är la bra på ett sätt att dom inte sätter ett barn till livet när dom vet att barnet inte kommer få den uppväxt den ska ha .. Menmen jag kan hålla på jätte länge men tänker inte plåga er :)

Nu till er läsare, vad tycker ni om abort?

 

Imorn är de marknad ska tigga lite money av min mor, ska ner med äslklings Millah :) Glömt att fråga henne vilken tid men de löser väll sig sen på kvällen ska jag ha myskväll med min älskade pojkvän :) På lördag får vi se ska träffa Natha ngn dag med :)

 

Här är en bild på mina godingar! :) Nova och Thea när dom träffades :)

  

Är dom inte söta? :)

 

Ha de bra alla läsare är ni glada nu när jag har uppdaterat? :)

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards