emmaahallin

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Emma Hallin - 1 maj 2010 14:23

Denna texten har min kompis skrivit och jag tyckert den stämmer in på en som jag är ovän med. Men texten är inte egentligen riktad mot henne. Jag har gjort lite ändringar i texten som ni kommer se. Men läs och njuuuuuut! (:


Nu är jag trött på dej och på din äckliga stil.

Jag skiter i om du dör eller tar ditt liv för mej är du ingenting och de spelar ingen roll när mina ord har punkterat dej som en jävla boll.

Du är så jävla ful när du inte har nått smink skulle vilja dölja hela facet på dej med en hink.

Jag har alltid varit snäll mot dej men tagit massa skit så nu spottar jag en diss (till dej med detta beats?)

Till tjejen som är 18 och varje jävla helg har en fjortisfyllakväll sen är de sug och svälj.

Jag fanns alltid där för dej och jag ställde alltid upp men nu skiter jag i vilket du hör hemma med (puckon?) du hör hemma på psyket de skulle va så jävla rätt.

Du är så jävla trög att jag knäcker dej för lätt.

Du trodde du va smart och försökte lura mej men jag läste dej så lätt och nu skrattar jag åt dej ! HAH!

Du ringde mej igen och jag klickade dej snälla flicka förstå du är inget för mej.
Jag vill inte ha nån fjortis som blir full på en cider jag vill inte träffa fler som gråter över livet
Du ringde mej igen och jag klickade dej snälla flicka förstå du är inget för mej.
Du borde lära dej att ta hand om dej själv inte bara flippa ur och decka varje jävla helg!

 

Ja nu står du som förloraren och jag skulle inte ens pissa på dej ifall du låg och brann.
Jag skulle stå där och njuta med ett jävla flin och skrika mer bensin din dumma dum blondin.
Jag hoppas att du nu kanske lär dej en läxa.
Du kommer brinna brinna brinna som en jävla häxa.
Ingen bryr sig om dej du förlora dina vänner jag hatar dej så mycket, varenda en som du känner.
Finns inte någon alls som gillar dej nå mer och ja jag står här och ser nu vem som ler.
Du förtjänar skit tillbaka som du kastat på andra 
det är bara börja gå japp bara börjas vandra här gör du ingen nytta de finns ingen som vill se dej alla hatar en fitta varnda jävel håller med mej.
Så gå nu din väg och kom inte tillbaka du är bruden och äcklet som ingen kommer sakna!

 

Du ringde mej igen och jag klickade dej snälla flicka förstå du är inget för mej.
Jag vill inte ha nån fjortis som blir full på en cider jag vill inte träffa fler som gråter över livet
Du ringde mej igen och jag klickade dej snälla flicka förstå du är inget för mej.
Du borde lära dej att ta hand om dej själv inte bara flippa ur och decka varje jävla helg!

Av Emma Hallin - 1 maj 2010 13:19

Är faktiskt inte bakis :D

Va nere på kortegen igår men de va så dåligt väder så vi drog hem till Linus. De va riktigt trevligt. Va med dom bästa så de kunde inte vart trevligare! :) Efter vi va hos Linus drog vi vidare till stan. Träffa massa folk och bara gick runt å loda. Sen hittade vi efterkrök så vi drog dit men de va heeeeelt dött! Bara massa retards :s Så jag, Linus, Kim, Martin och Kirre tog första bussen ner till stan igen och åkte hem. Jag är nöjd med kvällen faktiskt (:

Hade ni en bra valborg? :)

 

Ikväll blir de party igen, egentligen hade jag stannat hemma men har lovat att komma och fira min morbror. Så de får bli att man tar de lugnt imorn.. Så jag ska in och lägga mej en stund så jag orkar med kvällen. Känns som de kommer bli en lååååång kväll! hahah . Först blir de förkrök hos Jonas sen vidare till brännan och sen skulle vi någon annanstans men jag tror jag drar hem efter vi vart på brännan för jag kommer inte orka annars :P eller man ska aldrig säga aldrig ;)

Igår hade jag och Kim vart tsm i 20 månader alltså 1 år och 8 månade för er som inte kan räkna haha..

Grattis till oss! :)

Hoppas ni får en underbar kväll för de ska jag försöka ha! :)

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards