emmaahallin

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Emma Hallin - 17 maj 2010 23:13

Idag är de Norges national dag, inte för att jag bryr mej så mycket men .. hahah ! Orkade inte skriva igår och idag har jag inte haft tid, har varit i skolan och sen va jag hos min far :) Datorn har segat oxå :P Fick för om muntliga nationella i engelskan och denna gången gick det mycket bättre! Kanske för att jag va med min lärare själv. Jag kommer få mitt g som jag har jobbat så hårt för men han sa de att de är inget starkt g men de skiter jag i bara jag får mitt betyg :) Som sakt sen åkte jag upp till far och tjötade lite granna :) hahah! När jag kom hem hade min syster gjort nudlar åt mej som jag åt. De va gott! :)

Har läst ut min bok cell c2 nu så nu läser jag den andra boken, ja de heter så! De är andra delen som oxå är skriven av Krystian Kawalec :) De är hemskt vilket jävla liv han har gått igenom..  Hmm.. Ja jag vet inte vad jags ka skriva om mer.. Så de får la va allt då :p

Ha de bra :)


over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards