emmaahallin

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Emma Hallin - 4 maj 2010 17:41

Idag har jag varit hemma och varit sjuk. Har legat och sovit typ hela dagen. Har feber och de är ju inte så kul.. Nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma och min lillasyster ska komma hem för dom har köpt med sig godis till mej :D Jag älskar godis när jag är sjuk :P hehe.. Jag såg en video på http://eldflickan.blogg.se/ om en katt som hade blivit påkörd eller nått så va dens kompis jämte och försökte återupliva sin vän. De såg så hemskt ut, de va så sorgligt! Så jag satt faktiskt å grät.. Jag hatar djurplågeri! De är de värsta som finns. Ser jag de så blir jag arg och ledsen. Djur har faktiskt oxå känslor ! Jag har själv 4 katter och skulle någon komma hit och va elak mot dom jag vet inte vad jag hade gjort asså. Jag älskar mina katter! Nä nu orkar inte jag skriva mer måste sova en stund! Vi kanske hörs sen!

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards