emmaahallin

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Emma Hallin - 5 maj 2010 11:33

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 1:an
Vad hade du för hårfärg - Brunt
Hur lång var du - 1.68 kanske :P
vem var du kär i - Kim
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja
Vad brukade du göra på fritiden - Hemma, kompisar, pojkvännen m.m
Vilka umgicks du med - My friends ;)
Har du förändrats - Ja.

Nu:
Vilken klass går du i -
2:an
Vad har du för hårfärg - Blondt (gult) Sexigt ! NOT
Hur lång är du? - 1.70 cm
Vem är du kär i - Kim
Har du nån Pojk/flickvän - Ja
Vad brukar du göra på fritiden - Bloggen, pojkvännen, kompisar m.m
Vilka umgås du med - Olika.
Hur ser du ut - Svårt att förklara :P hahah

Har du:
Kysst någon -
 Ja.
sovit brevid någon med samma kön - Ja.
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja.
slagit ner nån - Slagits har jag gjort men inte slagit ner en person och ej detta året utan för ett bra tag sen..
Ljugit för en bra vän - Ja.
Svikit någon - Ja.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Tror de va Sturebäck :P
Kramade du senast - Kim
sov du hos senast - Kim
Ringde dig senast - Kim :P

Vad:
Drack du senast -
Oboy
Köpte du senast - Godis
Gjorde du igår - Va bara hemma.
ska du göra imorn - Skolan och sen vet jag inte :P
Vill du göra just nu - Träffa min älskling.
Åt du senast - Smörgås å oboy :P
Är närmast dig som är rosa - Hmm.. vet inte :P

Kärlek :
Du är kär nu -
Ja
Du har sårat nån så den började gråta - Ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov - Ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Japp.
Jag har fuskat i ett spel - Ja.
jag har struntat i ett prov - Ja, men brukar inet strunta i dom längre (:

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
 Ja.
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja.
Jag har vaknat gråtande - Ja.
Jag har somnat gråtande - Ja.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Alltid....
Jag har sett någon dö - Nej.
Någon du Har känt som nyligen som dött - mmh.
 
Av Emma Hallin - 5 maj 2010 10:49

Här hittar ni min kompis blogg, hon skriver lite om sin vardag och den musik hon gillar. Den bloggen är väldigt spännande. Gå in och läs vettja (:

http://eldflickan.blogg.se/


Jag är fortfarande hemma och är sjuk. Det är skit tråkigt blir bara ännu surare när man får sms på morgonen av en klasskompis som frågar ifall jag skolkar idag med. Nej jag skolkar inte jag är sjuk! Och om jag hade skolkat hade inte du haft med de å göra! Jag sköter mitt eget liv så sköter du ditt. För jag skiter väll fullständigt i om du är hemma från skolan eller inte?


Har slutat bita på naglarna med och dom växer så de knakar, men nu har de börjat klia i fingrarna så de har varit nära flera ggr att jag har bitit inte bra! hahah.


Jag tror att du har varit inne och läst de där som jag skrev om dej. Såg på din fb att du va lessen. De hoppas jag att du är. För jag tänker inte vika och komma tillbaka till dej det hoppas jag att du förstår.


Ja de finns inte så mycket mer å skriva om. Ni får ha en toppen bra dag så kanske vi hörs senare :)


over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards