emmaahallin

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Emma Hallin - 19 maj 2010 22:27

Idag va vi på Borås museum med skolan. Tror jag skrev de imorse. Trodde det skulle bli sjukt tråkigt men med trevlig klass och intressant iformation så va de kul :)

Jag och en tjej i klassen vid namn Veronica har blivit ganska nära vänner iaf på kort tid. Hon är verkligen en super skön människa. Jag vill inte lämna min klass till hösten! Jag har aldrig trivts så bra i en klass som jag gör nu. Vi har lixom alla olika sortens människor i vår klass. Vi har nördar, coolingar, klassens clown och fnitter fjortisar. Dock så har vi inga emos :) Nä men helt seriöst jag älskar min klass!

På Borås museum fick vi massa intressant iformation om Borås historia. Jag älskar historia!

Nu har de blivit sommar i Borås hoppas bara värmen stannar! Sen efter skolan stack jag och Veronica ner till stan käka en glass och umgicks, de va super mysigt! :)

Sen åkte jag hem och hemma har jag inte gjort något intressant alls. Bara tagit de lugnt och de va skönt för har knappt vart hemma något på hela veckan.

Imorn skulle vi göra någon enkätundersökning om vad vi tycker om skolan.

Just de hade en diskussion med kompisar i skolan idag med om vad dom tycker om den här nya tränden om att skaffa barn. Dom tyckte som mej, tänker inte nämna några namn vet inte om dom är med på att jag skriver de på bloggen. Så därför tänker jag inte hänga ut dom.

Nä nu ska jag ringa Kim och sen ska jag in och läsa min bok! Sen sova de är ju skola imorn med :) Ha en super bra kväll alla! :)

 

over and out// emmaa

Av Emma Hallin - 19 maj 2010 08:03

Godmorgon alla läsare. Har precis fixat i ordning mej eftersom jag ska till skolan och nu väntar jag på att klockan ska gå så jag kan gå ner till stan och åka till skolan. Kim ringde mej igårkväll och undra om jag ville sova hos honom han hade varit på speedway. Så jag har faktiskt sovit hos han inatt. De va mysigt :) Han har blivit ovanligt kärleksfull på sista tiden kan nästan tro att han har gjort något han ångrar hahah nej jag skoja bara! Idag ska vi på studiebesök på Borås Museum. Tror att de kommer bli skit tråkigt men får hänga med så märker man :) Jag har slutat äta frukost oxå. Inte bra! Jag har jätte svårt för å äta på morgonen nu. Jag vet inte varför. Menmen matlusten kommer väll tillbaka någon gång :)

Nej nu måste jag kila mina vänner.

Ha en underbar dag!


over and out// emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards