emmaahallin

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Emma Hallin - 15 maj 2010 13:33

God eftermiddag :)

Igår så vaknade jag kl 9 och gjorde mej i ordning och åkte ner till stan för att möta Millah och Thea :) Vi gick på marknaden de va jätte mysigt. Så mycket folk man träffade då. Men jag och Millah cpade såklart som vanligt och de va jätte kul (: hahah!

De va jätte fint väder igår, solen sken som bara den! Men idag regnar de -.-

Sen kom även Natha ner till stan och då åkte Millah hem efter en stund för hon behövde städa hemma. Jag och Natha gick runt en stund så hittade jag en navel piercing :) Den va jätte fin och kostade 100 kr :)

Sen åkte jag och Natha hem till hennes pappa och tjötade och käkade pizza, mm va gott de va!

Sen hade hennes gamla klasskamrater fest på kransmossen så vi åkte dit. Såg ut som en luffare men de skiter jag i ! De va über tråkigt! Jag kände mej så gammal. Dom som va där va lixom 94-95er. Jag är 92a! De kunde vart min syster vänner. Men jag stod ut en stund men sen pallade jag inte med dom.

Fjortisfulla va dom -.- Hatar såna människor som inte växt upp. Men sen får man ju tänka tillbaka hur man själv va i den åldern och då förstår man, hahah! Sen pallade jag inte va kvar så jag tog bussen hem.

Hahah på södra sen träffade jag en kompis som heter Tess. Hon väntade på sina kompisar så kom de 2 killar och den ena bara satte sig jämte mej och pussade mej på kinden och sen vräker han ur sig: Hur gammal är du? Jag bah 18? Vad trodde du lixom? Han bah ååh bra trodde du va 15. HAHAHA! Jag får alltid höra de är jävligt trött på de.

Idag ska jag ner till min älskling skulle haft myskväll med han igår men han hade ont i huvudet så kunde inte de. Sen är de fest hos Eleonora :) Men vet inte om jag känner för att gå:/  Vi får väll se hur jag känner mot kvällen, Eleonora kommer bli super sur om jag inte kommer så jag får väll gå men vill ha myskväll med Kim. Vi träffas knappt längre :/

ÅÅÅÅH Fan va jobbigt de är och inte veta vad man vill!

Aja nu ska jag fixa mej och ringa Kim sen åka till honom iaf!

Ha en underbar dag alla läsare :)

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards