emmaahallin

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Emma Hallin - 22 maj 2010 11:51

Nä inte egentligen.  Hahah Jag vaknade precis och såg att jag hade fått ett medelande på fb och de va fårn den jag trodde och min glädje kommer finnas kvar hela dagen (: Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu för jag kommer inte kunna blogga så mycket idag. För nu först ska jag käka frukost sen ska jag städa mitt rum de ser för jävligt ut rent ut sakt. Sen kommer ju min fina pojkvän. Så jag ska umgås med honom idag inte sitta vid bloggen för jag vet själv hur sur jag blir när han sitter vid datorn när jag kommer till honom. Så det är vad jag ska göra nu :)

 

Ha en underbar dag allihopa!

 

Over and out // emmaa

Av Emma Hallin - 22 maj 2010 02:11

Ja ni läste väll rubriken? Är mega trött men fastnade framför fb, ovanligt? Nä inte särskilt hahah. Nä men när jag va yngre så hade jag en kontaktfamilj och jag hittade "mamman" i familjen på fb. Det tyckte jag va super kul :) Sen hittade jag en kompis därifrån, Adam heter han. Det tyckte jag av roligt oxå och sen hittade jag klasskompisar och massa bajs. Så nu ska jag ut och röka en sista cigg sen ska jag sova klockan är ju fan kvart över två :S . De är super varmt i mitt rum oxå dör snart av värmeslag :S

Nej nu ska jag röka goodnight everyone!

 

over and out // emmaa

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards