emmaahallin

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Borås = skithåla nr 1.

Av Emma Hallin - 20 maj 2010 13:14

Jag hatar att bo i Borås om jag ska va ärlig. Alla känner alla. Eller ah känner man inte en person så känner den mej och den vet verkligen allt om en. Helt sjukt. Har man en åsikt om något och säger den till någon så sprider de sig vidare men då är åsikten 10 ggr värre än vad den va från början. Så jävla mycke skitsnack. Man kan inte ligga med vem som helst heller för då får man horstämpel. Hallå de är la upp till var och en vem man ligger med? När jag hamna på sjukhus för alkoholförgiftning så när jag koom hem så kom folk och fårga om de va kul och bli magpumpad jag stod där som ett jävla frågetecken jag hade ju inte magpumpats. Allt är alltid 10 ggr värre än vad de egentligen är. När jag blev tsm med Kim så kom folk fram och fråga varför jag va tsm med honom jo för att jag är kär. Då säger dom till mej han kan du ju inte va tsm med han slår ju dej jag bah wtf? Hade han slgit mej hade la fan inte jag stannat kvar eller? Tror folk att man är så korkad eller va fan är de frågan om? Man får inte ha en åsikt i huvudtaget för antingen så hackar dom på en för att de är "fel" åsikt eller så tror dom att de handlar om dom.. Ibland undrar jag varför inte morsan flyttade härifrån när hon hade fått mej och min syster. Till en större stad där inte alla känner alla. Visst de finns skitsnack överallt. Men jag då inte tänka mej att de är så jävla mycke i en storstad, eller? När jag har gått klart skolan så ska jag fan i mej flytta härifrån! Mina barn ska då inte behöva växa upp i denna skitstan. Jag vet oxå att Kim inte heller vill bo här men han vill ju flytta utomlands men först och främst kommer vi nog flytta från denna hålan iaf. Sen får vi la se vad som händer.

Va bara tvungen att skriva av mej. Nu ska jag sätta mej i solen och steka!

 

over and out // emmaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards