emmaahallin

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

hahah omg jag skrattar ihjäl mej!

Av Emma Hallin - 20 maj 2010 22:40

Hahah hade fått en kommentar nu när jag kom in, de minns ju vissa som inte tyckte om min åsikt så skrev en såhär: Du är bara avendsjuk på dom , de lyser igenom på en osäker liten tönt som dig :) hahah mitt svar till den personen är: absolut inte. Mitt liv är bra som de är skulle jag haft barn skulle de inte vart lika bra. Jag älskar barn de kan jag inte säga ngt om men jag ska va ärlig jag skulle aldrig pallat med en unge. Jag vill ta hand om mej själv först och främst. Har nog med problem å lösa. Tänk då om jag skulle haft en unge, hur skulle de sett ut? Jag vill leva mitt liv innan jag ska ta hand om ett annat liv. Jag är 18 år och har absolut inte levt klart mitt liv än. Jag vill åka utomlands och se mej omkring i världen de skulle ju absolut inte gå om jag hade en unge? Då måste man ju ta hand om den.. Jag kan ju inte lasta av allt jobb på någon annan. Det är ju isf mitt ansvar att ta hand om ungen och drf kan jag ju inte åka bort när jag vill jag kan inte gå ut när jag vill. Man blir ju låst till en unge i fan 18 år och då är jag 36. Ska jag leva mitt liv när jag är 36 då? hahah nej skulle inte tro de. Tycker de är mycket bättre att leva klart sitt liv innan man skaffar barn, det är min personliga åsikt! Ska ni inte börja hacka på mej för de oxå? Kan bara säga de till alla som läser att jag tar inte åt mej av er som inte gillar mina åsikter. Gillar ni dom inte så dra då vem fan har sakt att ni behöver läsa min blogg? hahah jag skrattar bara åt er när ni blir sura för att jag tycker som jag gör.. hahah !

Nog om detta.

Jag har haft såna humörsvängningar idag vette fan va de beror på. Va super duper glad när jag kom till Kim sen blev jag sur sen glad sen lessen sen sur och nu är jag glad igen. Kan bero på att man blir falskt anklagad oxå.

Det har ingenting att göra med barn eller någonting. Vill inte ta de här på bloggen då de är många nyfikna boråsare som läser den. Skriver jag vad de är så är de den roligaste nyheten här i borås och då kommer alla gå runt och snacka om den.

Jag har precis duschat och snackat med Jimmy, han ska ta med min mattebok hem imorn orkar inte skolan. Så ska jag träffa han en stund imorn och tjöta lite :)

Det är även många som tror att min åsikt om att skaffa barn när man är ung är riktad till dom och jag vill bara säga att de är de absolut inte jag tycker de är super kul bara ni klarar av att ta hand om barnet vilket jag tror. Men de är bara de att jag tycker att man ska leva sitt liv först och jag tycker att de har blivit en trend men jag kanske har fel va vet jag? Aja jag orkar inte snacka mer om de idag. Nu ska jag faktiskt va social med min familj sen ska jag sova. Ska städa mitt rum imorn de ser katastrof ut!

Det blev ett längre inlägg än vad jag hade tänkt mej men de blir så ibland :) Hoppas att du fick svar på din kommentar :)

Godnatt allihopa.

 

over and out// emmaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards