emmaahallin

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Trööööött!

Av Emma Hallin - 21 maj 2010 23:33

Ändå har jag inte gjort något speciellt idag. Skulle ju till Jimmy men när jag va klar och tänkte åka ner till honom så skickade han ett sms och skrec att han skulle ut å åka en stund med en kompis. Så jag gick med mamma ner till knalleland där hon skulle köpa hårfärg. Så hittade jag frisör saxar på rusta för 99kr. Då vet jag vad jag ska innhandla när jag får pengar.

Vi träffade även Millah, Thea och hennes föräldrar i knalle så de blev att va med dom en stund fast jag skulle till Jimmy. Sen började det väll å spöregna och vilka åskknallar de kom då. De va ju nästan så att man sket på sig. hahah ! Så tänkte jag åka till Jimmy men då kom hans far och hämtade honom så jag får hämta min fina mattebok på söndag och då blir de råplugg hela veckan lång! Jag ska fanimej klara de jävla provet!

 

När vi kom hem så va de som stora floder som rann ute. Vi blev ju lagom blöta om fötterna. hahah! När vi kom in så hade de regnat in i köket och på toa de va ju mindre kul. Åskan hade även slagit ner mellan 2 av höghusen där våra tvsladdar ligger så tv:n funkade ju inte på ett jävla bra tag.

Det hade även regnat in i källaren nu hur de fungerar. Känns som vi bor i en jävla rivningskåk. Aja skönt att dom snart ska byta stammar så de blir bättre.

 

Medans tv:n inte fungerade och när de åskade så satt jag och min syster och spelade yatzy. De va kul sen käkade vi pizza och de va super gott!

 

Sen har jag inte gjort så mycket mer än å tittat på talang och käkat godis :) De va ju så billigt. 30kr/kg :) Estrella chipspåsar 300g kostade bara 10kr. Vet inte varför men så vart de iaf :)

Sen har jag legat å smsat med folk, jag vet jag har inget liv! hahah!

 

Nu väntar jag på att Kim ska logga in på msn så jag kan säga godnatt till honom och sedan lägga mej och läsa sen sova. Han är och lanar tråkig som han är men imorn ska han va med mej heela dagen och sova hos mej :) myys!

 

Godnatt!

 

over and out // emmaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards