emmaahallin

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Underbar dag!

Av Emma Hallin - 31 maj 2010 22:51

Vissa dagar älskar man bara!

Håller ni inte med mej?

Idag va den en sån dag som man bara älskar.

De gick bra i skolan, hade kul och alla va på bra humör.

(kanske för att pengarna kom)

Sen va jag med Ida efter skolan.

Http://eldflickan.blogg.se/

Vi hade det super mysigt.

Först inhandlade jag lite nytt smink.

Sen tog vi en fika.

Sen åkte vi till knalle där jag inhandlade frisörsaxar.

Så köpte jag kalsonger till min älskade pojkvän tyckte att han va värd de :)

Sen köpte vi tortilla chips och dip och satte oss i solen och myste.

En egen liten picknick helt enkelt.

Sen när jag kom hem så träffade jag Jenny.

Vi satt och tjötade i solen.

Kul att vi har blivit vänner igen.

Tror vi behövde en paus ifrån varann.

För nu känns allt bra igen.

De blev inget prov idag de blir på onsdag :)

Sen klippte jag min systers hår och mitt!

Jag klippte mej alldeles själv.

De ser inte så hemskt ut som jag trodde de skulle göra! Hahah.

Nu sitter jag hemma hos min pojkvän med MIN dator och INTERNET!

Känner mej så jävla handikappad utan internet :(

Nej nu ska jag kolla runt lite :)

Slänger in en bild på mitt hår :)

 

  En vinkel.

En annan vinkel.

 

Vad tycker ni?? :)))

 

over and out// emmaa  

 
 
viktoria

viktoria

18 juni 2010 20:13

Fint ditt hår blev!:D

http://viktoriaes.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hallin - 18 april 2016 08:58

Vet att jag inte skrivit och uppdaterat som jag lovade men varit mycket de senaste. Jobbat och slitit och försökt få ihop dagistider och allt annat man måste göra i vardagslivet. Nu ska jag jobba 2,5 vecka ute i fristad vilket betyder tidiga morn...

Av Emma Hallin - 29 mars 2016 10:06

Igår fyllde jag hela 24år, nästan så man får lite åldersnoja. Känner nog inte som 24 snarare 20. Men de kanske är för att nu finns de ju ingenting att längta till längre. 15-köra moppe, 16- övningsköra, 18- krogen, ta körkort och köpa cigg och sen 20...

Av Emma Hallin - 27 mars 2016 11:26

Benjamin var helt överlycklig över att få åka till farmor igår, dem skulle hem och måla ägg, ha påskäggsutdelning och göra massa mysigheter! Nästan så man blir avis själv, men de känns så tryggt att lämna över honom till farmor för där vet jag att ha...

Av Emma Hallin - 26 mars 2016 08:04

Jag fick upp en bild på timehop, som fick mig att tänka tillbaka. Jag som bara skulle ha en katt, de räckte med Sessan för hon va/är speciell. Henne kunde man ta med sig vart man ville. Hon sov alltid tätt intill mig, när hon va kattunge så skulle ja...

Av Emma Hallin - 25 mars 2016 08:21

Godmorgon alla glada! Idag vaknade vi inte upp av solsken, tråkigt med regn men det behövs väll det med. Hoppas bara inte de är långvarigt! Så var de långfredag och våffeldagen, vi är utbjudna på våfflor hos min mormor så de ska bli mysigt att å...

Presentation

Vem är du?

Vad tycker du om min blogg?
 fin och inressant?
 ful men intressant?
 fin men ointressant?
 ful men ointressant?

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards